Ανάλυση πελατών

customer analytics image

Η βαθύτερη κατανόηση του πελάτη δεν ήταν ποτέ τόσο σημαντική όσο είναι σήμερα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ανοιχτές πληροφορίες, τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα και οι ολοένα αυξανόμενες επιλογές καθιστούν υψίστης σημασίας την κατανόηση του παλμού των πελατών και την πρόβλεψη της συμπεριφοράς τους. Η ανάλυση βοηθά τους οργανισμούς να προβλέψουν μοτίβα αγορών, συμπεριφορές πελατών, προτιμήσεις τρόπου ζωής και να τους προσφέρουν υπερ-εξατομικευμένες προτάσεις. Δεδομένα, τεχνολογία και προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία χρησιμοποιούνται για τον επαναπροσδιορισμό των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.

Οι βασικοί στόχοι της ικανοποίησης των πελατών, της αφοσίωσης και της αξίας παραμένουν οι ίδιοι, ωστόσο, τα μέσα για τον σκοπό αλλάζουν γρήγορα. Ο συνδυασμός συμπεριφορών στο κατάστημα και στο διαδίκτυο μαζί με την κοινωνική ακρόαση και τις έρευνες δίνει στους οργανισμούς μια σφαιρική άποψη πελατών .

Απόκτηση

  • Προβάδισμα-πλεονέκτημα
  • Μοντελοποίηση ομοιότητας
  • Μοντελοποίηση απόκρισης

Κατανόηση

  • Τμηματοποίηση πελατών
  • Σφαιρική προβολή του πελάτη
  • αναλύσεις έρευνας
  • Εμπειρία Πελατών

Ανάπτυξη

  • Τιμολόγηση και Προσφορές
  • Εξατομίκευση
  • Αξία διάρκεια ζωής του πελάτη
  • Αύξηση πωλήσεων

Διατήρηση

  • Μοντελοποίηση ευστάθειας
  • Ανάλυση εμπιστοσύνης
  • Ανάλυση Κέντρου Επικοινωνίας
  • Εξυπηρέτηση πελατών