Η εφαρμογή επιστημονικών μεθόδων για την καθοδήγηση του μάρκετινγκ υφίσταται σημαντικές αλλαγές. Η σημερινή ανάλυση του Marketing θα πρέπει να συνδυάζει νέες μη παραδοσιακές πηγές δεδομένων με εταιρικά δεδομένα που προσαρμόζονται στα ταχέως εξελισσόμενα ψηφιακά κανάλια.
Η δυνατότητα σύνδεσης στοιχείων που εμφανίζονται online και offline - στοιχεία που σχετίζονται με δημογραφικά, τάσεις και συμπεριφορές, δίνουν στους σύγχρονους μαρκετίστες μια σφαιρική άποψη των προοπτικών προώθησης.
Η τεχνολογία, τα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία οδηγούν σε πολυδιάστατο μάρκετινγκ μέσω διαφορετικών καναλιών, που καταλήγει σε εξατομίκευση αφού όμως έχει περικλυση σφαιρικά τον εκαστοτε καταναλωτή. Αυτό επιτρέπει στους μαρκετίστες να διαλέγουν προτάσεις με την μεγαλυτερη αξια και την καλύτερη στόχευση.
Αναλύσεις προϊόντων και αγοράς
- Εξατομίκευση
- Πρόβλεψη αγωγών
- Τμηματοποίηση αγοράς
- Ανάλυση επωνυμίας
- Εισαγωγή νέου προϊόντος
- Βελτιστοποίηση χαρτοφυλακίου προϊόντων
- Εμπορευματοποίηση & Ποικιλία
Πληροφορίες για τους καταναλωτές
- Τιμολόγηση & Προσφορές
- Επισκοπικές αναλύσεις
- Διαδρομή προς την αγορά
- Μοντελοποίηση επιλογής
- Αλλαγή επωνυμίας
- Ανάλυση Καλαθιού Αγοράς
